2013年9月28日星期六

孻細佬要結婚●論論盡(下)





先是亞船倒潟了水 (她說自己一向"論盡"~ :P)
之後輪到小禺了 (小禺拿不到第一也拿了第二 XDDDD)



第三終於輪到孻細佬了~
(小禺相信他的失魂是第一的,見"失魂之極最")
因為他遲鈍,當然唔夠亞船和小禺論盡了 (做多錯多的嘛~)

DOWN2無倒潟最得戚啦~~~


3 則留言:

  1. 我都成日好論盡.記得八月十六晚.我D姪子姪女系我屋企食飯,我拎一盤黑二哥煮的番茄炒蛋,到他們三個坐的小桌子..不小心倒潟....我越叫自己小心.偏偏都倒了不少蕃茄汁到地上.果晚都要抹一餐..好在我媽唔系度,若不是又會給她...

    回覆刪除
    回覆
    1. 小禺前兩日下晝不但打爛碗,也倒潟了湯麵,弄到一地都是!
      孻細佬晚上來吃飯,他又倒潟了湯...
      我哋都好論盡 >< ~~~!
      DOWN2不但無倒潟,仲好勤力咁幫我哋抹返好!

      刪除

。。。。。。。 歡迎大家留言啊~! ^^ 。。。。。。。
記得按留言框格下面的「通知我」,才會收到電郵回覆的 :)