2014年9月1日星期一

肖不肖(下集)

太不肖


粗魯的小禺又怎會肖禺媽媽呢?=.= 






 禺媽媽和Down2洗碗很斯文很輕力的,
但示範完,小禺還是洗成這樣@@
其實小禺也反省了,但仍然...

其實今天是她生日,這樣的漫畫不敢給她看呢:p


13 則留言:

  1. 祝伯母生日快樂!
    就算真的不像媽媽的斯文,也不算不肖啊~~起碼願意幫手做家務已算孝道呢..
    而且從漫畫看,妳不算粗魯,只算是論盡吧~~(原諒我咁我)
    我都現在還是洗碗洗到一地都濕晒,最近都因為粗粗魯魯地洗碗,打破了一隻碗呢!所以妳唔係一個人係咁,起碼有我陪妳~~(我在反省中~~)

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝大雄啊!^^
      對對對!=u= 是她要求高吧:PPP (小禺勤力? 但遠不及父母啊)
      小禺近來真是論盡到極,焗完的餅乾整盆掉在地上>< 洗菜竟然照頭淋...(說了也沒人信吧:p)
      幸好媽媽沒看見@@
      大雄陪小禺論盡就唔好啦,都係小心些好 :P

      刪除
  2. 禺媽媽真是很漂亮~~~~ 有媽媽「鵝」也是美好的回憶~ (從小禺的畫風,根本看不出是粗魯啊~哈哈~覺得很有耐心~而且很精靈活潑~~~~)

    回覆刪除
    回覆
    1. 禺媽媽的怒容豆丁也喜歡嗎?? :p
      仔女之中,她最愛話小禺:p 因為經常做多錯多(但又喜歡做),難怪被媽媽"鵝" ...
      也對,"鵝"也是想你好,會成為好回憶的 :)
      感恩父母都健在,實在要多多珍惜呢!

      刪除
  3. 洗碗週圍濕我都試過....以前都試過俾媽媽話。>_<

    記得以前ge解決方法係...洗果時請媽媽走出廚房,自己洗完後抹返乾d地方先交場。=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 男仔肯洗碗,媽媽都鬧??@@ 小禺仲以為對女兒既要求先咁高!(禺媽媽唔鬧孻細佬的…但佢其實好少洗碗! :p)
      會抹返,好有手尾呢^^
      其實小禺做法都類似,但禺媽媽愛入廚房阻唔到,於是十居八九“鵝”的場景都喺廚房 :p
      Down2的解讀係,廚房不能有兩個主人喎=”=

      刪除
    2. 會抹返,好有手尾呢--->唔抹返,就真係「有手尾」gar喇。^_^

      刪除
  4. 我常給媽說我洗的貼身褲子,洗的不乾淨..所以我每次洗完澡.手洗那些褲子,總是洗久點.....免得給我媽檢查到...我等我媽不在家時,我才會掃地.或拖地.免得她看見,又來嘮叨我掃的不乾淨...

    回覆刪除
    回覆
    1. 小禺好懶,絕大部份衣服都放入洗衣機洗的 :p
      亞U好肯幫手做家務呢! :)
      小禺也是喜歡沒人在家才打掃的,有媽媽睇住,其實好大壓力的,分分鐘更容易出錯呀~>.<

      刪除
  5. 小禺,成日整包,整唔整月餅呀?=P

    整唔整都好,最緊要呢,祝你中秋節快樂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝^^ 也祝你中秋節愉快~!
      近來小禺好少整包,但做了好多款撻和餅乾啊(撻也是圓圓的,下年可以將南瓜批/朱古力批做成月餅的樣子過節了?=u=(似乎更啱口味呢~)
      原本也想整冰皮的,但已經太多月餅吃不完啊>“<

      刪除
  6. 回覆
    1. 正確來說是舊曆9月1日 (但上一輩的人不清楚自己的出生日期,身份證就跟舊曆寫)

      刪除

。。。。。。。 歡迎大家留言啊~! ^^ 。。。。。。。
記得按留言框格下面的「通知我」,才會收到電郵回覆的 :)