2015年1月14日星期三

糊裡糊塗做兼職~Day1(上)

返工第一日
小禺居然撞晒板啊~! @@

















待續...


無可避免要畫同事呢,希望他們不要介意啦:P
對,要先為上司平反~~ 他反應大表情多,是因為嗜玩啊!^^
(和他開開玩笑應該不介意吧:P)
因為是漫畫,當然可以主觀、又誇張啦~~=u=
(角色沒跟足真人,而是根據小禺的感覺畫的;爆樽是真事,小禺卻不會讀心術啊:p)

VIP Day可以做場內不同的位置,
回想起來,小禺是不是「因禍得福」呢??




13 則留言:

  1. 很好的經驗呢!(但是妳該不會真的咁論盡吧@@II )

    回覆刪除
    回覆
    1. 帶玻璃樽那刻就覺得不妥,但還是照帶了 :P 小禺有時的確論盡...
      那天發生更慘的事(小禺沒畫下來,是怕勾起同事回憶),可能係上司當"黑"?@@

      刪除
  2. 你說起水樽,我星期一返工,個水樽(保溫瓶),唔記得閂好,我上到地鐵,系車廂,我坐個位,留了一大撻水,(坐了三個站先知),成個瓶的水都倒瀉....果時,坐系隔我一個位的一位女士,便走去第二度坐.....果陣時,我真系想落車,但我由柴灣要坐到上環(先到筲箕彎),後來,我打開我個背包.裡面有兩本書都濕了,仲有一本系圖書館借的...我做過三份要著制服的公司,有一間系美式快餐廳(BURGER K....)果間餐廳,我做左四日,因為個經理見我成日苦口苦面,就調我入廚房洗野.切野,唔俾我再出大堂做,所以,我做左四日後,覺得好辛苦,便自動辭職.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 小禺都試過漏水,好遲先發覺><
      原來亞U都做過餐廳,應該幾辛苦,洗碗更加! :P
      (小禺好多工都未試過!都想試試,但長做應該捱唔住)

      刪除
  3. 畫到D同事咁型,佢地應該好歡喜~~~~哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 畫得"型"... 哈哈哈 :D
      其實佢哋真人都好上鏡,經常自拍:P

      刪除
  4. 第一日返工已經甘精彩,我準犕好爆谷汽水等下集 LOL

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Joice棒場呢~~^^
      其實小禺都畫得好開心的:D

      刪除
  5. 嘩,你上司好似幾惡下...好彩你加句「角色唔跟足真人」=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 俾佢見到就... 一定會知畫緊佢囉 :P
      其實上司唔惡架,係反應"誇張"
      (佢都係識畫畫的design人,估佢唔介意先畫成咁 :p)

      刪除
  6. 對不起近來比較遲回覆! @@
    (由於手機登入有問題,要開電腦才能覆呢)

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 幸好沒人受傷呢! 不過弄得四圍濕啊,臨近開場,怕跣親人呀:p

      刪除

。。。。。。。 歡迎大家留言啊~! ^^ 。。。。。。。
記得按留言框格下面的「通知我」,才會收到電郵回覆的 :)