2015年1月20日星期二

糊裡糊塗做兼職~Day1(下)















待續...




6 則留言:

  1. 嗯~~整天笑真係唔容易,特別係唔識笑的人,太太話我影相唔會笑,其實我己經好努力扮笑了.其實要我扮殺手比叫我笑更容易,因為我唔笑個樣已經似殺人犯咁.

    回覆刪除
    回覆
    1. 大雄咁好人,不會不識笑吧,應該是不慣對著鏡頭罷 :P
      小禺細細個影相,也不喜歡對著鏡頭笑的(所以樣子好嚴肅呀),
      現在雖然不怕了,但笑來笑去,表情總是差不多~~

      刪除
    2. 或者鐘意為人拍照的人,就是不懂自己笑住對着鏡頭(最近就是有朋友這樣說我.)

      刪除
  2. 整天都要笑,唔慣ge話,會唔會笑到臉到緊埋gar ?=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 小禺只是微笑,覺得還可以啦 :P
      反而是遇見問題(客人)的時候,也要笑得出就比較困難了@@

      刪除

。。。。。。。 歡迎大家留言啊~! ^^ 。。。。。。。
記得按留言框格下面的「通知我」,才會收到電郵回覆的 :)