2013年12月5日星期四

你話>我怪●失聯樂


小禺怪,手提電話也特別怪,
在緊要關頭就失靈了...


再加上小禺「五時花六時變」
沒有電話不行呢


不時失去聯絡常常激親Down2呢:p
但有時也可樂在其中~

。。。。。。。。。。。。。。。。

大家茫無頭緒的時候會見車就上嗎?怪哉?
(其實小禺不想等車:p 反正去行街,哪裏也可以)




10 則留言:

  1. 我都試過因為太太手機無電而要在街上茫茫人海中找她出來,只不過也試過我無帶手機而令她找不着我.

    回覆刪除
    回覆
    1. 用開手機,的確好怕失去聯絡的...
      為免手機失靈/聯絡不上,小禺常用方法係:約定幾點在某處等(好似跟旅行團咁~)
      只要唔係失蹤,唔見一陣都唔怕既~~ :p

      刪除
  2. 我部手機,用左七八個月,呢排都失靈.有一日仲系返工失靈左40分鐘,果陣時,真系好煩,又要等公司打電話俾我,先知有無柯打收.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,亞U的工作無電話用唔得架
      對啊,新的手提電話壞得好快呢(小禺6月尾才買新機)
      平日唔覺壞,有事才壞呢 >_<
      都不知真壞假壞的~~ :p

      刪除
  3. 「反正去行街,哪裏也可以」是啊~ 不過,如果約朋友,都係早D講定去邊好D,唔駛怕電話失靈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀,早兩分鐘才傾完想去TKO的,但小禺走錯路,正好遇到有車去KT呀(其實小禺是想去KT的,但不知附近有車站,所以約了去TKO. =_=lll)
      臨時改變了主意,都係小禺唔啱既,但實在想唔到Down2會咁快上了車
      (因班次很疏的:p)

      刪除
  4. 0////0咁樣都得... 甩咗DOWNDOWN呢:P...如果系我姊妹=.=實激死距....應該無你地咁享受:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 正常會激死佢 XD (做小禺家姐真慘)
      不過可能佢已經麻木了??變得順其自然了~
      (Down: 唔化都要化了… )

      刪除

。。。。。。。 歡迎大家留言啊~! ^^ 。。。。。。。
記得按留言框格下面的「通知我」,才會收到電郵回覆的 :)