2014年12月10日星期三

蟲重驚夢(7) 超級DOWN

不是指到小禺的心情超級down! :P 
而是Down2的主意
當然要找她做啦~~^0^~~ 





(Down2:我想小禺變超人啊~~!="=)

7 則留言:

  1. 徒手捉小強有可能喎,我弟弟的前女友就是這樣捉小強,呃~不對,她是一掌拍落去,當然小強就不是被捉到,而是變成小強漿糊狀汁~

    回覆刪除
    回覆
    1. 可怕!可怕!細個曾經不小心踩扁一隻,也嚇個半死了~~@@
      (小禺猜想她應該超級討厭小強吧?)

      刪除
    2. 可能佢當小強係佢殺父仇人咁~

      刪除
  2. 回覆
    1. 女人當自強=.=
      禺爸爸不理小強,就找Down2頂硬上好了

      刪除
  3. 我前幾天,去我大哥家,系我大姪女飲完一盒的蜜瓜荳奶中,發現一隻小強。。。因為我打開個盒,想放些唔用的紙入去,一開便有隻小強。。。。我系度諗。。系飲管口甘細,佢點捐入去?。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋好勁,來無蹤去無影的>~<
      總之,為食不甘後人.

      刪除

。。。。。。。 歡迎大家留言啊~! ^^ 。。。。。。。
記得按留言框格下面的「通知我」,才會收到電郵回覆的 :)