2016年9月16日星期五

溺水大作戰03 >迷失方向感

感恩換錢的問題很快就解決了,

可惜問題接踵而來--> 去游泳怎會沒帶拖鞋的!? >.< 

















訓練池借給獨木舟做練習,其實入場前早已聽到宣布了,
但小禺卻不明白當中的意思.
(因為就連甚麼叫訓練池、哪個是副池都不理解 :P)

當看到時,也很難接受泳池會用來划獨木舟,
因為是 池,不是多用途的水池啊 @@”
 (…希望對水質有沒有影響吧…)


另外,雖然三番四次向Down2求救,
小禺竟然聽漏了最重要的提醒!! 
(就是 千萬別去右邊的池 :p)



。。。。。。。。。。。。。。。。







9 則留言:

  1. 記得第一次去泳池,我也烏龍百出,最慘是,一班教會弟兄姊妹約了一齊去游泳,但班弟兄齊齊甩底,只得我一個弟兄面對一班姊妹,真的好尷尬,並且第一次落泳池,是在不為意下,被這班姊妹從後推落水呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁真係可憐,不會成為陰影吧 ^^"

      刪除
    2. 以後............都唔知有幾多姊妹約我去游水,都無當我弟兄囉.

      刪除
    3. XDDD...明白!! 咁都唔錯呀~~

      刪除
  2. 回覆
    1. 會攞命的:p (感恩自己仲係生勾勾囉 ^^")

      刪除
  3. 去游泳怎會沒帶拖鞋的----->我以前(要講多次,係好耐之前,至少10年)去游法,真係唔帶拖鞋的,係好多人都係赤腳的。(PS﹕以前去開個泳池冇自動電梯)

    回覆刪除
    回覆
    1. @@ 小禺猜應該不是昔日較隨便,而是男仔比較無所謂吧?
      除了搭電梯不方便,洗澡時也覺得非常不方便>.<"
      有次在小型泳池上泳班沒帶拖鞋,游完、沖乾淨身之後真想找個膠袋笠住隻腳 :P
      雖然只差幾步就可以取鞋了,但一想到地面的細菌就 >~<"

      刪除
    2. 雖然只差幾步就可以取鞋了--->呢個可能真係同男仔比較「無所謂」有關,因為果時我用塊大毛巾抺多次就算,跟著穿回鞋子喇。

      BTW,「無所謂」呢個TERM可能太客氣,係咪應該用「lei fei」?=P(我唔識打那兩個字)

      刪除

。。。。。。。 歡迎大家留言啊~! ^^ 。。。。。。。
記得按留言框格下面的「通知我」,才會收到電郵回覆的 :)