2014年11月21日星期五

蟲重驚夢(4) 替補機制

上次之後,每到周末Down2都很落力地殺滅小強了~~
(看來她很enjoy啊?)






當時小禺正在畫「黑暗國度」,
Down2就來說她殺了左丞,讓小禺歡喜了一陣子,
可惜當晚就出現左丞二世啦
@@

14 則留言:

  1. 我發覺,你地兩姊妹其實都幾大膽...

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是啦,小禺仍然是怕得要命,踫也不敢踫的,
      幸好家中的小強大多屬小型size,若像除夕元旦XXL那隻,小禺真會嚇c的 (其實小禺連芝麻B也怕的><)
      用熱水淥,死狀還是很令人心寒,所以小禺好高興Down2肯幫手執屍囉 :P

      刪除
    2. 話時話,你描述到down 2 咁勇敢,她有冇睇你個blog多謝你?=p

      刪除
    3. 佢話自己好驚,唔好旨意佢 :p
      但小禺點睇都覺得Down2好enjoy好積極咁呀~~ :D

      刪除
  2. 我唔好巧克力(同相同顏色嘅物體),更可况都呢d識動曉飛嘅巧克力~ 尖叫中~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小禺超愛朱古力,若和小強聯起來太悲慘了~~=u="
      遇見會飛的小強,Down2和小禺會齊聲尖叫的! @@

      刪除
  3. 左丞經常出現在(廚房)門左邊,盯著小禺的啊!@@
    (見http://mocking-littleyu.blogspot.hk/2014/09/comic03a-cockroach.html)

    回覆刪除
  4. 呢排我少系廚房見螞蟻,但小強,仍可見到....

    回覆刪除
    回覆
    1. 小禺和亞U一樣,也常半夜起來入廚房,於是就會見到.
      但在睡房也常見到牠們啊 :P

      刪除
  5. 真好,妳家就是有了一個滅蟲高手,最近我發現囡囡也擔當了殺手呢,竟然可以用手拍c蜘蛛仔,親手捉住四腳蛇,郤怕比較大隻的飛蛾.真係令我傻眼.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你囡囡原來是女中豪傑呢~~! ^u^" (not殺手,是女俠 :p)
      可以徒手捉四腳蛇,身手非凡,是有你太太的真傳?

      刪除
    2. 我太太佢~~~每次都要喊救命,要我拯救佢.

      刪除
    3. 呵呵,咁囡囡可以充當助手啦~~ ^^

      刪除

。。。。。。。 歡迎大家留言啊~! ^^ 。。。。。。。
記得按留言框格下面的「通知我」,才會收到電郵回覆的 :)